30 yaşında Amazon: “The Everything Company” üçün növbəti nə olacaq?backend

30 yaşında Amazon: “The Everything Company” üçün növbəti nə olacaq?

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

Amazonun Fəaliyyətə başladığı gündən 30 il keçir.

NOCOMMENT.az xəbər verir ki. bu barədə CNN məlumat paylaşıb.

Onun Londonun kənarındakı Dartforddakı böyük anbarına nəzər salaq. Onun milyonlarla anbar malları var, onlardan yüz minlərlə hər gün mal alınır – və şirkət deyir ki, bir şey sifariş edildiyi andan onun götürülməsi, qablaşdırılması və yola salınması iki saat çəkir.

İndi həmin səhnəni təsəvvür edin və onu 175-ə vurun. Bu, Amazonun onları adlandırmağı xoşladığı kimi, bütün dünyada mövcud olan “yerinə yetirmə mərkəzlərinin” sayıdır.

Yer kürəsini kəsən bağlamaların sonsuz bulanıqlığını təsəvvür edə biləcəyinizi düşünsəniz belə, başqa bir şeyi xatırlamalısınız: bu, Amazonun etdiklərinin yalnız bir hissəsidir.

O, həmçinin böyük yayımçı və media şirkətidir (Amazon Prime Video); ev kamera sistemləri (Ring) və ağıllı dinamiklər (Alexa) və planşetlər və elektron oxucular (Kindle) bazarında lider; internetin geniş sahələrinə sahibdir və dəstəkləyir (Amazon Veb Xidmətləri); və daha çox şey.

Bloomberg-dən Amanda Mull mənə deyir: “Uzun müddətdir ki, “Hər şey mağazası” adlanırdı, amma məncə, bu nöqtədə Amazon bir növ “The Everything Company”dir”.

“O, o qədər böyük və hər yerdə mövcuddur və həyatın o qədər müxtəlif hissələrinə toxunur ki, bir müddət sonra insanlar Amazonun gündəlik həyatın bütün elementlərində varlığını bir növ verilmiş kimi qəbul edirlər” dedi.

Yaxud, şirkətin özünün bir dəfə zarafat etdiyi kimi , Amazonu zənginləşdirmədən bir gün qazanmağın demək olar ki, yeganə yolu “mağarada yaşamaq” idi.

Juozas Kaziukėnas o qədər də əmin deyil – yeni pərakəndə satıcıların “niş” olaraq qalacağını və Amazon-un mövqeyinə etiraz etmək üçün daha fundamental bir şey tələb edəcəyini düşünür.

“Alış-verişə getmək axtarış çubuğuna getməyi nəzərdə tutduqca, Amazon buna nail oldu” deyir.

Otuz il əvvəl yeni bir şirkət internetdən istifadə ilə bağlı yaranan tendensiyaları gördü və ilk növbədə pərakəndə satışı, sonra başqa bir çox şeyi necə yüksəldə biləcəyini başa düşdü.

Cənab Kaziukėnas deyir ki, bunun yenidən baş verməsi üçün, bəlkə də süni intellekt ətrafında oxşar təxəyyül sıçrayışı olacaq.

“Amazon üçün yeganə təhlükə Amazona bənzəməyən bir şeydir” deyir.