Futbolun qlobal şöhrətini nəzərə alaraq, bu idman növü bazar imkanlarını genişləndirmək istəyən investorlar və şirkətlər üçün cəlbedici məkana çevrilib. Bu, rəqabəti gücləndirməklə sponsorluq haqlarının, xüsusən də köynək sponsorluqlarının artmasına səbəb olub. Bu artan xərcləri idarə edən əsas amillərdən biri futbol komandasının özünün populyarlığıdır.
NOCOMMENT.az xəbər verir ki, “Real Madrid”, “Barselona” və “Mançester Yunayted” kimi klublar qlobal fanat bazalarına görə daha yüksək sponsorluq haqqı alırlar. Müxtəlif şirkətlər, o cümlədən içki brendləri, hava yolları, idman firmaları və maliyyə institutları, futbol sponsorluqlarının təqdim etdiyi brend təzahürü və cəlb etmə imkanlarından yararlanmağa can atırlar.
2024-cü ildə altı ən bahalı futbol forması sponsorluq müqaviləsini təqdim edirik:
1) “Real Madrid” (Fly Emirates) İllik 70 milyon avro – “Real Madrid” dünyanın ən bahalı forma sponsorluğuna məxsusdur. “Kral” klubu qlobal miqyasda forma sponsorluq gəlirlərinə görə liderdir. 2022-ci ildə klub, illik 70 milyon avro dəyərində olan Emirates Hava Yolları ilə əməkdaşlığını əlavə dörd il müddətinə yenilyib.
2) PSJ (Qatar Airways) İllik 65 milyon avro – “Qatar Airways” PSJ-nin forma sponsoru kimi xidmət edir. PSJ 2022/23 futbol mövsümünə start verərək “Qatar Airways”i yeni rəsmi ön forma sponsoru elan edib. “Qatar Airways” bu sponsorluq müqaviləsi üçün hər il 65 milyon avro ödəməyə razılaşıb.
3) “Barselona” (Spotify) İllik 57 milyon avro – “Barselona”nın “Spotify” ilə forma sponsorluğu üçün ortaqlığı illik 57 milyon avroya bərabərdir.
Bundan əlavə, bu rəqəmin 60 milyon avroya yüksələcəyi və nəticədə dörd mövsüm üçün cəmi 240 milyon avro olacağı gözlənilir.
4) “Mançester Yunayted” (TeamViewer) İllik 55 milyon avro – 2021-ci ildə “Mançester Yunayted” Alman şirkəti “TeamViewer” ilə yeni forma sponsorluğu müqaviləsi bağlayıb. 2021-ci ildə imzalanan müqavilənin müddəti 2026-cı ilə qədər nəzərdə tutulub. “Mançester Yunayted” “TeamViewer” ilə 55 milyon avroluq gəlirli köynək sponsorluğu müqaviləsi imzalayıb və hazırda Premyer Liqanın ən bahalı müqaviləsi “qırmızı şeytanlar”a məxsusdur.
5) “Mançester Siti” (Etihad Airways) İllik 55 milyon avro – “Mançester Siti” forma sponsorluğu sahəsində Premyer Liqanın ən çox qazanan klublarından biri kimi seçilir. 2015-ci ildə yarandığı gündən bəri, “Mançester Siti” və “Etihad Airways” arasında tərəfdaşlıq çox gəlirli olub və klub hər il 55 milyon avro cibinə qoyub. Sponsorluq müqaviləsi sadəcə komandanın formalarını bəzəməkdən kənara çıxır, bu həm də hava yolu nəhəngi tərəfindən “Mançester Siti” stadionunun adlandırma hüququnun alınmasını nəzərdə tutub.
“Forbes”in məlumatına görə, “Mançester Siti “və “Etihad Airways” on il müddətinə 400 milyon funt sterlinq dəyərində monumental müqavilə bağlayıb.
6) “Liverpul” (Standard Chartered) İllik 53,5 milyon avro – “Liverpul” və “Standard Chartered” bu yaxınlarda ortaqlıqlarını 2027-ci ilə qədər uzaddıqlarını elan ediblər. Bu tərəfdaşlıq 2010-cu ildən bəri davam edir
Bu uzadılmış müqavilə həm “Liverpul” kişi, həm də qadın komandaları üçün sponsorluğu əhatə edir. Futboldakı sponsorluqlar arasında “Standard Chartered Bank”ın “Liverpul” klubu ilə birliyi ən gəlirli şirkətlərdən biri kimi seçilir və 53,5 milyon avro dəyərində qiymətləndirilir.