Onlayn mağazalar müştəriləri  pərakəndə satışdan uzaqlaşdırmağa başladıbackend

Onlayn mağazalar müştəriləri pərakəndə satışdan uzaqlaşdırmağa başladı

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

2024-cü ilin birinci yarısında Rusiyada mağazalara insan axınları 3 faizdən 12 faizə qədər azalıb. 

NOCOMMENT.az xəbər verir ki, bu barədə BBC məlumat yayıb.

Ticarət mərkəzlərindəki parfümeriya və kosmetika mağazalarından alıcıların sayı illik müqayisədə üç faiz, DIY səkkiz faiz, geyim və ayaqqabı on faiz, uşaq malları on iki faiz azalıb. Bununla yanaşı, ticarət mərkəzlərinə gələnlərin sayı azalmır – müştərilər ora əyləncə məkanlarına və iaşə obyektlərinə baş çəkmək üçün gedirlər.

Focus Technologies-in tədqiqat və konsaltinq şöbəsinin rəhbəri Mixail Vasilievin sözlərinə görə , tendensiya artan rəqabətlə bağlıdır: getmiş xarici brendlərin əvəzinə Çin , İtaliya , Türkiyə , Almaniya və digər ölkələrdən yeni mal mağazaları açılır. Əlavə təzyiq onlayn rəqabətdən qaynaqlanır: “Bazarların daha sərfəli qiymətlərlə mal təklif etmək imkanı var”. Uşaq Malları Sənayesi Müəssisələri Assosiasiyasının prezidenti Antonina Tsitsulina əlavə etdi ki, sınaq tələb olunmayan bir çox mal kateqoriyası artıq onlayn olaraq alınır .

Rusiya Ticarət Mərkəzləri İttifaqının (STM) prezidenti Bulat Şakirov oflayn ticarətin bazarların “rəqabət təzyiqinə” məruz qalmasından və üç illik ƏDV-nin sıfırlanmasına ehtiyac olduğundan şikayətlənib . Buna cavab olaraq İnternet Ticarət Şirkətləri Assosiasiyasının (AKİT) prezidenti Artem Sokolov bildirib ki, bazarlarda işləyən satıcılar vergilərini özləri bəyan edirlər, onlayn platformalar isə onlara göstərilən xidmətlərə görə ödəyirlər.

Rəqabəti itirdiyinə görə ticarət mərkəzləri (MH) bazarların sahib olduğu eyni üstünlükləri istəyirdilər . Rusiya, Belarus və Qazaxıstan Ticarət Mərkəzləri İttifaqının müraciətində bildirilir ki, bazarlarda vergi və əməliyyat xərclərinə qənaət etməyə imkan verən mexanizmlər var. Onlar həmçinin öz saytlarında satılan məhsullar üçün klassik oflayn pərakəndə satışdan tamamilə fərqli məsuliyyət daşıyırlar və buna görə də ənənəvi şəbəkələr üzərində rəqabət üstünlüyü əldə ediblər.