“Orta məktəblərdə ibtidai sinif dərslikləri, uşaqların təhsilə ilk addımlarını atdıqları və təməl bilikləri mənimsədikləri ən vacib resurslardan biridir. Təəssüf ki, mövcud dərsliklərdə hələ də bir sıra problemlər qalmaqdadır. Bu dərsliklər uşaqların yaşına və inkişaf səviyyəsinə uyğun olmalı, həmçinin onların maraq və ehtiyaclarını qarşılamalıdır”.
NOCOMMENT.az xəbər verir ki, bunu təhsil məsələləri üzrə ekspert Kamran Əsədov qeyd edib:
O bir neçə tədqiqatçıdan sitat gətirərək vurğulayıb:
“Təhsil tədqiqatçısı John Dewey qeyd edir ki, uşaqların təhsil təcrübəsi onların maraqları və təbii şəkildə öyrənmək ehtiyacları ilə uyğun gəlməlidir. Təhsil prosesi tədqiqat və kəşf üzərində qurulmalıdır. Bu yanaşma göstərir ki, ibtidai sinif dərslikləri yalnız nəzəri biliklərdən ibarət olmamalı, həm də şagirdlərdə yaradıcılığı, tənqidi düşüncəni və problemi həll etmə qabiliyyətlərini inkişaf etdirməlidir. Hazırkı dərsliklər məzmunca çox qəliz, lazımsız informasiya ilə dolu və çox mürəkkəbdir. Bu isə şagirdlərin tədris prosesindən uzaqlaşmasına səbəb olur. Linda Darling-Hammond dərsliklərdə praktiki yanaşmanın əhəmiyyətini vurğulayaraq bildirir ki, uşaqlar üçün dərsliklər real həyatda istifadə edə biləcəkləri bacarıqlar aşılamalı və onların maraqlarına uyğun məzmunla zənginləşdirilməlidir”.
Mütəxəssis vurğulayıb ki, dərsliklər uşaqların maraq dairəsinə uyğun olmalıdır:
“Dərsliklər uşaqların maraq dairələrinə və qavrama qabiliyyətlərinə uyğun hazırlanmalı, eyni zamanda tədris prosesində interaktiv və praktiki yanaşmalar ön planda olmalıdır. Uşaqlara təkcə məlumat ötürmək deyil, onları gələcəyin düşünən və problemləri həll edən vətəndaşları kimi yetişdirmək əsas məqsəd olmalıdır. Dərsliklərin məzmun keyfiyyətini artırmaqla yanaşı, metodik yanaşmalar da təkmilləşdirilməlidir ki, şagirdlər həm dərslərdən zövq alsın, həm də dərindən öyrənsinlər”.