Sərnişin və ya yük qatarlarının kəskin döngələrə daxil olarkən necə tarazlığını qoruduğunu heç düşünmüsünüz? Məsələ bir neçə vacib amilin və texniki xüsusiyyətin bir araya gəlməsindədir.
NOCOMMENT.az qaynarinfo -ya istinadən xəbər verir ki, bu barədə “Wion” yazıb.
Qatarların döngələri təhlükəsiz şəkildə keçməsinə imkan verən əsas xüsusiyyətlərdən biri təkərlərin forması və quruluşudur. Qatar təkərləri düz deyil, azca konusvari formaya malikdir. Məhz bu forma vaqonların rels üzərində sabit qalmasına kömək edir.
Bundan əlavə, təkərlərin “flanş” adlı kiçik çıxıntısı var. Bu çıxıntı təkərlərin relsdən sürüşüb çıxmasının qarşısını alır.
Döngələrdə yerləşən relslərin quruluşu da mühüm rol oynayır. Çox vaxt döngəli hissələrdə relslər xüsusi bucaq altında quraşdırılır: yuxarıdakı xarici rels daxili relsdən bir qədər yüksək olur. Bu meyillilik qatarın xaricə doğru itiləyən mərkəzdənqaçma qüvvəsinə qarşı təsir göstərir və çəkini tarazlayır, beləliklə vaqonlar aşmır.
Məlumatda deyilir ki, müasir qatarlar xüsusi asqı sistemlərindən və təkərləri saxlayan “araba”lardan istifadə edir. Bu sistemlər yolun qeyri-bərabərliyini udur və təkər cütlərinin azacıq dönməsinə imkan verir ki, qatar kəskin döngələrdə daha stabil hərəkət etsin.
Həmçinin maşinistlər döngələrə daxil olarkən sürəti azaldır və bu, yan qüvvənin təsirini minimuma endirir. Əyləclər və sürət məhdudiyyətləri də qatarların relsdən çıxmasının qarşısının alınmasında mühüm əhəmiyyət daşıyır.
“Bəzi müasir qatarlar vaqonların döngələrdə içəriyə doğru əyilməsini təmin edən xüsusi əyilmə texnologiyasından istifadə edir. Bu sayədə qatarlar kəskin döngələri daha yüksək sürətlə və sərnişinlər üçün daha rahat şəkildə keçə bilir”, — deyə məqalədə bildirilir.
Dəmir yolu xətlərinin müntəzəm texniki xidmətindən kənar mümkün deyil. Xüsusilə kəskin döngələrdə dəqiq xətt tənzimlənməsi və “nəzarət relslərinin” quraşdırılması təhlükəsiz hərəkətdə əsas rol oynayır.













