Hazırkı danışıqların bir hissəsi olaraq, Rusiya ABŞ-a bir sıra təkliflər, o cümlədən Boeing mülki təyyarələrinin satışı ilə bağlı təkliflər irəli sürüb. Buna cavab olaraq Moskva dondurulmuş aktivlərinin bir hissəsini verməyə hazırdır.
NOCOMMENT.az xəbər verir ki, bu barədə Bloomberg məsələ ilə bağlı məlumatlı mənbəyə istinadən məlumat yayıb.
Qeyd edildiyi kimi, belə bir mübadilə Ukraynada atəşkəs üçün şərt hesab edilmir. Amma yenə də bu, Moskvanın Qərbin sanksiyalarının yumşaldılması çərçivəsində xüsusi hərbi əməliyyatın (SMO) başa çatmasından sonra ümid etdiyi ən mühüm məqamlardan biridir.
Rusiyalı danışıqlarçılar başa düşürlər ki, münaqişə bitənə qədər təyyarələrdən söhbət gedə bilməz. Həmçinin, ABŞ Milli Təhlükəsizlik Şurasının nümayəndəsi Brayan Hughes Bloomberg-ə verdiyi şərhdə atəşkəsdən əvvəl Rusiya ilə hər hansı iqtisadi razılaşmanın mümkünlüyünü istisna edib.
Ümumilikdə, Rusiyanın ABŞ-da dondurulmuş aktivləri beş milyard dollar qiymətləndirilir. Onlarla təyyarə üçün kifayət qədər var.
Bununla belə, Amerika korporasiyası hazırda maliyyə problemləri yaşayır və ABŞ prezidenti Donald Trampın tarif siyasəti onu böyük müqavilələrdən məhrum edə bilər. Pekin Çin aviaşirkətlərinə Boeing-i almağı dayandırmağı əmr etdi və Avropanın ən böyük ucuz aviadaşıyıcısı Ryanair 25 təyyarənin çatdırılmasını qeyri-müəyyən müddətə təxirə salmağı istisna etməyib . Bunun fonunda Rusiya ilə variant korporasiya üçün maraqlı ola bilər.
Fevral ayında Rusiya Federasiyası Baş nazirinin birinci müavini Denis Manturov da təyyarə istehsalçısı Boeing ilə əməkdaşlığın bərpasını mümkün hesab edib. Amerika şirkəti də yenidən Rusiya titanını almağa başlamaq niyyətini açıqladı.
Qərbin sanksiyaları fonunda Rusiya 2022-ci ildən xarici təyyarələri və kiçik təyyarələri öz təyyarələri ilə əvəz etmək proqramı üzərində işləyir. Gözlənilir ki, Boeing və Airbus SJ-100 (SSJ-100-ün idxalı əvəz edən versiyası), MS-21, Tu-214 və Il-96-300-ü əvəz edəcək. Eyni zamanda, keçən ilin may ayında bütün modellər üçün istehsal müddətləri uzadıldı.
Yeni təyyarələrin heç biri hələ aviaşirkətlərə çatdırılmaq üçün nəzərdə tutulmuş konfiqurasiyada ilk uçuşunu həyata keçirməyib. Həmçinin sovet təyyarələrinin modernləşdirilmiş variantı olan Tu-214-ün istehsalı da qrafikdən geri qalır. KİV-in məlumatına görə, idxalı əvəz etmək və istehsalı genişləndirmək cəhdi ilə istehsalçı mühəndis çatışmazlığı ilə üzləşməyə başlayıb.
Mülki aviasiyanın inkişafı proqramına növbəti düzəliş ilin sonuna planlaşdırılır. O vaxta qədər hökumət təyyarələrin sertifikatlaşdırılması məsələsində daha çox əminlik gözləyir.