Telegramda reklam – 80% artıbbackend

Telegramda reklam – 80% artıb

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

Telegram messencerinin Rusiya seqmentində reklam verənlərin sayı 2022-ci illə müqayisədə 2023-cü ildə demək olar ki, 80% artıb.

NOCOMMENT.az xəbər verir ki, bunu Tochka Advertising xidmətinin analitiklərinin məlumatları sübut edir.

Araşdırmada deyilir: “2023-cü ildə bu saytda reklam verənlərin sayı 2022-ci illə müqayisədə 79,2% artıb”.

Eyni zamanda, verilən məlumatlara görə, saytda reklam büdcələri də artır. Beləliklə, 2023-cü ildə istifadəçilər 2022-ci illə müqayisədə Telegram-da tanıtım xərclərini 46,4% artırıblar.

Həmçinin il ərzində bir istifadəçinin Telegram-da reklam üçün xərclədiyi orta məbləğ də artıb. “Əgər 2022-ci ilin martından 2023-cü ilin martına qədər bu, 492,8 min rubl idisə, 2023-cü ilin mart – 2024-cü ilin mart ayları üçün – 547,4 min rubl olub”, – araşdırma qeyd edir.

Həmçinin bildirilir ki, Telegram-da reklamların əksəriyyəti orta illik dövriyyəsi 20 milyon rubldan çox olmayan müəssisələr tərəfindən alınır – biznes reklamının ümumi həcminin təxminən 45%-i. Reklamın daha 28,5% -i dövriyyəsi ildə 60 milyon rubldan çox olan şirkətlər tərəfindən alınır və biznes reklamının 24%-i illik dövriyyəsi 20 milyondan 60 milyon rubla qədər olan müəssisələr tərəfindən alınır.