İlk düzəltdiyi avtomobilin əyləci yox idi və geriyə gedə bilmirdi – Fordun hekayəsibackend

İlk düzəltdiyi avtomobilin əyləci yox idi və geriyə gedə bilmirdi – Fordun hekayəsi

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

Tarix boyu mühüm sahibkarlardan söhbət gedəndə, Amerika Ford Motor Şirkətinin qurucusu Henri Fordu xatırladılır. O, böyük sərvətinə, sənaye imperiyalarının bir əsrdən çox ərazini əhatə etdiyinə görə, tarix boyu digər iş adamlarından heç nə ilə fərqlənmirdi.

NOCOMMENT.az valyuta.az-a istinadən xəbər verir ki, Henri Ford 1863-cü ildə ABŞ-ın şərqindəki Detroit şəhərinin kənarındakı fermada anadan olub. Kiçik yaşlarından kənd təsərrüfatına həvəsi yox idi. Əksinə, uşaqlıqdan maşınlara böyük marağı olub. O, qol saatlarını sökməyi və yığmağı çox sevirdi. Təsərrüfat avadanlığının necə işlədiyi onu heyran etdi. Buxar maşını onun üçün ilham mənbəyi idi. 20 yaşında Detroyta köçəndə Edison Elektrik Zavodunda mexanik işləyirdi. O, 30 yaşının əvvəllərində baş mühəndislərdən biri oldu. Bir alman mühəndisinin yanacaq mühərriki haqqında yazdığı məqaləni oxuyanda bu texnologiyaların gələcəkdə hakim olacağını anladı. O, bir gün velosiped təkərlərinin köməyi ilə primitiv avtomobil düzəldənə qədər öz mühərrikini təkmilləşdirmək üçün çox çalışdı. İlk qurduğu avtomobilin əyləci yox idi və geriyə gedə bilmirdi. Mühərrikdə də tez-tez həddindən artıq istiləşmə problemləri olurdu.

Ford avtomobil istehsal edən şirkət qurdu. O, qabiliyyətinə inanan investorlar tərəfindən maliyyələşdirilirdi. Bununla belə, onun iş rejimi müştərilərin böyük bir seqmenti olan zənginləri hədəf alaraq şirkətin gəlirini mümkün qədər tez artırmaq istəyən investorlara uyğun gəlmirdi. Bununla belə, Ford öz avtomobillərinin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılmasında və istehsalın maya dəyərinin aşağı salınmasında maraqlı idi. Cəmi 15 faiz paya sahib olduqdan sonra investorlar tərəfindən qurduğu şirkətdən uzaqlaşdırıldı. Bununla belə, Ford təslim olmadı və digər investorların diqqətini cəlb etmək üçün mühərriklər hazırlamağa davam etdi. O, yarış avtomobillərinə diqqət yetirirdi. Henri, yarışlardan birinə şəxsi yarış maşını ilə çıxıb və yarışda qalib olmağı bacarıb. O vaxta qədər heç vaxt yarışda sürməmişdi. Yarışda qalib gəldikdən sonra o, investorların diqqətini çəkməyi bacarıb. Amma bu dəfə öz şəxsi şirkəti ilə və öz şərtləri ilə…

Henri Ford öz şirkətində bir çox avtomobil modelləri istehsal edib. Bu modellərə əlifba sırası ilə adlar verdi. Hər bir model əvvəlkindən üstün idi. İngilis əlifbasının iyirminci hərfi olan ‘T’ modelində istehsal edilən avtomobil ucuzluğu və yüksək keyfiyyəti ilə seçilirdi. Sonradan bu avtomobil Amerika dairələrində məşhurlaşdı. Əslində, bu, bir çox amerikalının sahib olduğu ilk avtomobil idi. Ford zənginləri deyil, orta təbəqəni hədəf alan bu modellə məqsədinə çatdı. Ford 1908-ci ilin oktyabrından 1927-ci ilin mayına qədər iki onillik ərzində Model T istehsal etməyə davam etdi. Bu müddət ərzində 15 milyondan çox avtomobil satılıb.

İlk illərdə Ford bir avtomobilin istehsal xərclərini azaltmağa və istehsal müddətini qısaltmağa əhəmiyyətli dərəcədə diqqət yetirdi. Kütləvi istehsal prinsipinə öncülük etdi. O, həmçinin avtomobil zavodlarında konveyer metodunu tətbiq edən ilk şəxs olub. Quraşdırma ideyası avtomobillərin montaj bölmələri arasında hərəkət etməsidir. Hər bir bölmə bütün nəqliyyat vasitələrində bir missiya yerinə yetirir. Bu üsulla o, avtomobilin istehsal müddətini 12 saatdan cəmi 6 saata endirə bilib. Ford bu yolla istehsalın maya dəyərini aşağı salmağı bacardı. Rəqibləri avtomobillərini təxminən 2 min dollara satarkən, Ford Model T-ni 850 dollara təklif edirdi. Bu modelin bazar payı bütün rəqib avtomobil şirkətlərinin payına bərabər idi! Əgər digər avtomobil zavodları bu gün də kiçik dəyişikliklərlə istifadə edilən bu üsula əməl etməsəydilər, buna qarşı rəqabət apara bilməzdilər.

Henri Ford Amerika sənayesinin simasını dəyişməyi bacardı. O, Amerikanı avtomobil sənayesinin xəritəsinə sala bildi. Bu, avtomobilləri orta amerikalının həyatının bir hissəsinə çevirdi. Ondan əvvəl avtomobillər ancaq zənginlərə verilirdi. Bu, səyahət problemlərinin həllindən daha çox sosial problem idi. Görmə qabiliyyəti, xarizmatik şəxsiyyəti, əzmkarlığı və qətiyyəti sayəsində adını avtomobil sənayesində qlobal brendə çevirməyi bacardı. Bir əsrdən artıqdır ki, avtomobillər dünyanı zəbt edib və həyat tərzinin bir hissəsinə çevrilib. Əgər Fordun avtomobilləri həyatın vacib hissəsinə çevirməkdə israr etməsəydi, bu üsul insan həyatının keyfiyyətinin yaxşılaşdırılmasında çoxdan gec qalmış olardı. Ford şirkətin yarandığı vaxtda maliyyə gəlirləri ilə maraqlanmırdı. Onun sözlərinə görə, bunun əvəzinə diqqət daim xidmət və keyfiyyətə yönəldilməlidir. Mənfəət bu keyfiyyətin nəticəsidir. Ötən əsrin ilk iki onilliyində Fordda qazanılan uğurlar buna sübutdur.